2013. február 2., szombat

1.rész




Sziiasztook!! Itt az 1.rész!:)
Ha tetszik,légyszi kommenteljetek és iratkozzatok fel rendszeres olvasónak!
Remélem tetszik,jó olvasgatást!;)
xx Lucy




Február 1-je van. Reggel nem kellett korán kelnem hiszen egy héttel ezelőtt kirugtak a munkahelyemről. Egy részt örülök neki mivel nem nagyon bírtam hogy a legszarabb napjaimon is művigyorral kell állni a kávézó pultja mögött és kiszolgálni a legbunkóbb embereket is...másrészről meg azért rossz mert nagyon jól összebarátkoztam az ott dolgozó emberekkel. Feltápászkodtam az ágyamból és jókedvűen állapítottam meg hogy süt a nap.December óta elősször! Felkaptam a köntösöm és kimentem a szobámból.Liz már ott kávézott a konyhapultnál és közbe laptopozott.
-Boldog Harry Szülinapoooot!!!-visította.
-Őhm...jóreggelt...-néztem rá hülyén...állandóan csak a One Direction...közben bementem a pult mögé,és töltöttem magamnak a kávéból,és leültem Liz mellé.
-Mit csinálsz?-érdeklődtem,mivel valamibe nagyon belemerül a laptopjában.
-Képzeld,egy csomó rajongónk Directioner!-vigyorgott.
-Ahha az jó.-kortyoltam bele unottan a kávémba.
-Amúgy felraktam az új videót youtube-ra!
-Nah muti!!-erre már felkaptam a fejem. Az új videónkban Justin Biebertől az As Long As You Love Me-t énekeltük. Itt a videó:
http://youtu.be/fqIJEmy4qck
 szerintem jó lett mint mindig.:D
Miután megnéztük a videót mindketten elmentünk felöltözni.
Én ezt vettem fel:

Liz pedig ezt:


Eldöntöttük hogy elmegyünk gördeszkázni. Amikor kiléptünk az ajtón megállapítottuk hogy ahoz képest hogy itt Londonba milyen idő szokott lenni,most egész jó volt.Sütött a nap,és csak egy kicsit fújt a szél.Olyan 13 °C lehetett.Bementünk a garázsba hogy megkeressük a deszkákat amiket még tél elején elraktunk.Viszonylag hamar megtatáltuk és elindultunk.A pályán sokan voltak ezért csak a környező utcákban deszkáztunk.Amikor már elfáradtunk,felvettük a gördeszkákat a kezünkbe és csak sétáltunk amikor nekünk jött két csávó szapszemüvegbe és kapucnival a fejükön.
-Bocsi!-fordult meg az egyik.Azonnal felismertem őket.Liz sikításra nyitotta a száját de én befogtam.
-Úristen!!Harry,Zayn!!Kaphatok egy közös képet??-vigyorgott Liz elvörösödve.
-Persze!-mosolyogtak.Levették a kapucnit és a napszemüveget,Liz beállt közéjük én pedig lefotóztam őket a telómmal.
-Te nem szeretnél képet?-mosolygott rám Zayn miközbe Liz deszkájára írt egy autogrammot.Végülis..mit veszthetek? Beálltam közéjük és Liz lefotózott.
-Valahonnan nagyon ismerősek vagytok!-nézett furán Harry.
-Szia!Én Liz vagyok.
-Én pedig Megan!-vágtam rá majd egyszerre elvigyorodtunk.Na igen,a videóink elején így szoktunk beköszönni.
-Ohh tééényleeeg Megan&Liz,már sokat hallottunk rólatok!-kapott a fejéhez Zayn.Mi csak mosolyogtunk.-Nagyon tehetségesek vagytok,szeretjük a számaitokat!-na itt már én is elpirultam.
-Köszönjük,mi is szeretünk titeket!-vigyorgott Liz.
-Nah bocsi lányok de most mennünk kell interjúra.-húzta el a száját Zayn.
-Semmi baj,menjetek csak,jah és boldog szülinapot Harry!-mosolygott Liz.
-Köszönöm!-mondta Harry és elbambult Liz szemeiben.Csak álltak egymás előtt és mosolyogtak.Mi Zaynnel röhögve egymásra néztünk és ő megragadta Harry csuklóját,én Liz-ét és egyszerre elkezdtük húzni őket ellenkező irányba.
-Majd még találkozunk csajok,sziasztok!-intett Zayn.
-Sziasztook!-mondtuk egyszerre Liz-zel és elindultunk hazafelé.Liz egész végig vigyorgott,én pedig örültem hogy örül (na ezt megmondtam..:D).Hazafelé szembejött velünk néhány rajongó,akikkel csináltunk néhány képet,de nem volt vészes,már hozzászoktunk. Otthon az első utam a hűtőhöz vezetett hiszen már dél van,de kiderült hogy nem sok minden van otthon.
-Rendeljünk a Nando's-ból!!-üvöltötte Liz a nappaliból.Hátigen,mióta Liz Directioner azóta törzsvendégek vagyunk a Nando's-ba.Felhívtam a hűtőre kitett számot és rendeltem a szokásosat.Amikor kimentem a nappaliba ott láttam Lizt ahogy ül a kanapén és egy kis cetlit bámul teljesen ledermedve.

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszett amint meg lesz a kövi rész linkeld!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik alig várom a kövi részt :D

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon jól írsz.!:) Folytasd minél hamarabb.;) Ha nem haragszol kirakhatnám a blogomat.? :) lenne egy kis nézettség.:)) Kirakom a tiédet, Rendben.? :D
    http://1dbloghuncut.blogger.hu/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, csak így tovább! És siess. :*

    VálaszTörlés
  5. Imádom... már most! *0* Összeraktad a két kedvenc előadómat, szóval már most beleszerettem a blogodba! :) Rendszeres olvasó leszek! :)) Na de remélem hamar jön a kövi réssz... :DD

    VálaszTörlés