2013. február 1., péntek

Szereplők,bemutatkozás

Név: Megan Mace
Kor: 19
Magamról: Vidám jelenség vagyok őrült tulajdonságokkal és felfoghatatlan érzésekkel.;)


Név:Liz Mace
Kor: 19
Magamról: Ímádom a macskákat,a One Directiont és a tesómat Megan-t :) <3


Együtt:
Mi vagyunk Megan & Liz.Ikrek vagyunk. A youtube-on tűntünk fel,majd egyre híresebbek lettünk.Mostanra már interjúkra járunk és koncertezünk és turnézunk is illetve van már több saját számunk is mint pl. ez:
http://www.youtube.com/watch?v=fZgLs_0KIXM
A világon a legjobb dolog a hírnév,de ha a tesóddal osztozhatsz meg benne az mégjobb!:)

______________________________________

Név: Zayn Malik
Kor:20
Magamról: Mindenki azt mondja egoista vagyok pedig én csak egyszerűen...szeretem magam!!


Név:Harry Styles
Kor: 19
Magamról: Idióta,perverz,macskamániás,vicces,sexy,szerény...



Név:Louis Tomlinson
Kor:21
Magamról: ÍMÁDOM A RÉPÁKAT ÉS KEVIIIINT!!!!


Név:Niall Horan
Kor:19
Magamról: Harry menjünk már a Nando's-baaaaaa!!!



Név:Liam Payne
Kor:19
Magamról: Néha tényleg úgy érzem hogy nekem van a legtöbb eszem ebben a bandában...

Együtt: Mi vagyunk a One Direction. 2010-ben mind külön indultunk az X-factorban de össze raktak minket egy csapatba és 3.-ok lettünk.Olyan mintha testvérek lennénk,rengeteget hülyülünk.Már lassan 3 éve hogy összeraktak minket,még mindig nem unjuk Louis répáit,Zayn egóját,Harry perverzségét,Niall kajamániáját és Liam kanálfóbiáját.

1 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetsziik!még mindig nem unjuk Louis répáit,Zayn egóját,Harry perverzségét,Niall kajamániáját és Liam kanálfóbiáját.:))ez a lejobb:D

    VálaszTörlés