2013. február 6., szerda

2.rész

Sziiasztook!!<3  Köszönöm a kommenteket.<3 Bocsánat hogy ennyit késtem az új résszel csak sokat kell tanulnom..:(
A kövi részt 3 komi után hozom!
JÓ OLVASÁST!:)
xxLucy







-Liz,mi az?? Hahooo!! Föld hívja Liz-t!-integettem a szeme előtt hátha magához tér,de ő csak meredten nézte a papírt.Egyszercsak fülig érő vigyorra húzódott szája,viszont még mindig nem szólalt meg,erre kikaptam a kezéből a kis papírfecnit.Mikor megláttam elkerekedett a szemem.Harry Styles telefonszáma volt rajta.
-Jézusom jézusom jézusom!!!-pattant fel a kanapéról.-Most akkor ez mit jelent? Hívjam fel?? Nem,ahoz nem vagyok elég bátor...De mégis!Hol a telóm??Nem..mégse...
-Nyugi,nyugii!!-fogtam meg a karját és lerántottam a kanapéra.Liz csak lihegett.-Hozok neked vizet rendben?Addig ha lehet ne ájulj el!!-parancsoltam rá majd elindultam a konyha felé.Pár perccel később már vissza is tértem egy pohár vizzel.Egyszercsak megszólalt a csengő odafutottam az ajtóhoz,majd a kapuhoz.
-Szia James!-köszöntem a postásunknak.
-Szia!-motyogta miközbe a táskájában lévő kb 50 levél közül válogatni kezdett,majd kihúzott kettőt és felém nyújtotta.-Ide és ide szeretnék egy aláírást!-mutatott egy lapra.Gyorsan odafirkantottam a nevem.
-Köszi,szia!-mosolyogtam.
-Szia!-köszönt el és már sietett is tovább. Gyorsan befutottam a házba,majd a nappaliba visszaültem a még mindig az ájulás szélén álló testvérkén mellé és kibontottam a leveleket,pontosabban számlákat. Mikor mindkettőt elolvastam az ütő is megállt bennem. Hogy a francba tudunk mi ekkora számlákat csinálni úgy hogy csak ketten lakunk itt?
-Bazdmeg.-suttogtam majd az arcomat egy párnába temetve ordítottam egy hatalmasat,amíg Liz is beleolvasott.
-Mivaaaan??-tátotta el száját.-És egy hét alatt ki kell fizetni??Azt hogy a rohadt életbe fogjuk megcsinálni??-vágta le a dohányzóasztalra a papírokat majd rám nézett.
-Nemtudom..-bámultam magam elé.
-Ötlet!-vigyorodott el Liz.Szinte látszott a felvillanó villanykörte a feje fölött.
-Mondd.-néztem rá unottan.
-Költözzünk Harry-ékhez!
-Nem!! Kizárt!! Nem fogok nyálgépekkel élni!
-Naaaa légyszi légyszi légyszii!!- térdre ereszkedett,a kezeit összekulcsolta és mint egy idióta elkezdett könyörögni.
-NEM!-jelentettem ki.
-Gondolj bele Megan! Vagy odaköltözünk hozzájuk,vagy itthon maradunk áram nélkül,mert ugye ha nem fizetjük ki,lekapcsolják.
-Elősször kérdezd meg őket hogy egyáltalán van-e hely!
-Okés!-mondta,majd előkapta a telefonját és villámgyorsan bepötyögte Harry számát,majd kihangosította.
-Harry Styles.-szólalt meg egy hang a vonal túloldaláról.
-Barack Obama.-mondta Liz a telefonba vigyorogva.Ezen muszály volt röhögnöm.
-Szia Liz!-mondta Harry és hallatszott a hangján hogy mosolyog.
-Honnan tudtad?-ámult el Liz.
-Nem nehéz felismerni a hangodat.-röhögött.Még beszéltek vagy fél órát,mivel közbe a többi fiú is csatlakozott a beszélgetéshez,de végül belementek a költözősdibe,sőt még örültek is az ötletnek.Hát jó...kezdhetek beletörődni hogy összeköltözünk a One Directionnal...Hurrá!

*Liz szemszöge*

Jézusom,úgy örülök,álmomba se gondoltam hogy valaha az 1D-vel fogok együtt élni!! Úristen még mindig nem hiszem eeeeel!! Gyorsan befutottam a szobámba,felnyitottam a laptopom,megnyitottam a skype-om és azonnal hívtam Victoriát aki kb ugyanakkora Directioner mint én.
-Hali!-szólt bele.-te meg miért vigyorogsz mint a teljbetök?-nézett a kamerába hülyén.
-El se hiszed mi történt..képzeld egy héten belül összeköltözünk a One Directionnal!!-visítottam.
-Jézusoooom!! Hogy??Mikor??Úristen...-visongott ő is. Elmeséltem neki a reggeli találkozástól kezdve az egész napomat ő pedig csak figyelmesen hallgatott,néhányszor úgy nézett ki mint aki perceken belül elájul...
-LIIZ ITT A KAJJAAA!!-üvöltött Megan a konyhából.
-Nah csajszi én most megyek,majd még dumálunk,puszi!-hadartam.
-Oksaa szia!-mondta majd gyorsan leraktam és elindultam kifelé a szobámból. A konyhapulton lévő ételek közül kiválasztottam az egyiket,majd leültem a nappaliba Megan mellé és TV-zés közbe megettük.

3 megjegyzés: