2013. február 14., csütörtök

3.rész

Sziiasztok!:)
Mint látjátok meghoztam a 3.részt.Remélem tetszeni fog!:)
A kövit 4 komment után hozom!
xxLucy


Miután megkajáltunk,elvettük a bőröndöket és egy csomó dobozt és elkezdtünk összepakolni.Ilyenkor jön rá az ember hogy mennyi cucca van...este 10-ig pakoltunk,mire minden megvolt.Fáradtan huppantunk le a nappaliba lévő kanapéra.
-Biztos hogy ezt akarjuk?-kérdezte Megan.
-Hát persze!!-vigyorodtam el.




*másnap reggel*
*Megan szemszöge*
 



 
-ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!-üvöltötte Liz és elkezdett ugrálni a kanapén.Nem értem hogy tudtam itt elaludni rohadt kényelmetlen.
-Hahóóó Megaaaaan!!-hallottam ismerős hangokat,de ez nem Liz volt...Kinyitottam a szemem.Ott állt előttem a One Direction összes tagja életnagyságban és mint az idióták úgy vigyorogtak.-JÓREGGEEEELT!!-ugráltak...esküszöm mint egy csapat ovis.
-Reggelt...-forgattam a szemeim.A fiúk csak álltak vigyorogva,mintha várnának valamire.-Jah,hogy most jön az a rész hogy elájulok?-néztem rájuk hülyén.
-Ha akarod,sikítozva a nyakunkba is ugorhatsz!-kacsintott Louis.
-Arra várhattok.-vágtam a fejükhöz flegmán és elmentem a fűrdőbe felöltözni.
Ezt vettem fel:

Gyorsan kisminkeltem magam; szemhéjtus, szempillaspirál, pirosító és egy kis szájfény. Csak a szokásos.A hajam szerencsére elfogadhatóan állt ezért csak kifésültem,majd kimentem a többiekhez,akik már indulásra készen álltak a nappaliba.
-Mindjárt jövök!-hadartam majd beszaladtam a szobámba,hogy megnézzem,semmit se hagytam ott.Beléptem az üres szobába és körülnéztem.Semmi se maradt.Gyorsan lefutottam.A többiek már kint vártak a kocsiban.Az ajtóbol még utoljára visszanéztem.Hiányozni fog ez a hely.Gyorsan bezártam az ajtót.Kint megállapítottam,hogy a fiúk Harry autójával vannak mi Lizzel pedig az enyémmel megyünk.Bepattantam a kormány mögé majd elindultunk.A fiúk megelőztek és ők mentek előttünk hogy mutassák az utat.Sokszor hallottuk ahogy üvöltetik hol a saját zenéjüket,hol Ed Sheerant.Egyszer még Katy Perryt is indítottak. Niall,Louis és Harry akik hátul ültek,állandóan a hátsó ablakon bámultak minket meg integettek.Kicsit idegesítő volt mivel próbáltam a vezetésre koncentrálni.Egyszercsak leparkoltak egy hatalmas ház előtt.A lélegzetem is elakadt.
Bent is körbevezettek minket a fiúk.Ahogy beléptünk a házba egy hatalmas előszoba fogadott minket,ami a mégnagyobb nappalival volt összekötve,  ami t egy pult választott el a szintén nem kicsi konyhától.A földszinten továbbá volt még 3 vendégszoba,mindegyikhez külön-külön fürdő.Az emeleten volt szintén egy nagy előtér illetve a fiúk szobája (legalábbis gondolom az övék mivel az ajtókra ki voltak írva a neveik) és még volt 1 fürdőszoba,mivel az ő szobájukhoz is volt külön ezért nem értettem minek még egy de mindegy.Ezután a fiúk körbevezettek minket a kertben is ahol volt egy nagy medence és egy jakuzzi.


Volt még egy nagy füves rész ahol két kapu állt (gondolom itt szoktak focizni) és még egy elkerített kosárlabda pálya is volt.
-Aztaa király kéró!-jelentette ki "nőiesen" Liz amikor a nappaliba lehuppantunk a kanapéra.
-Tényleg jó!-mosolyogtam.Hogyha már velük kell laknom nem leszek bunkó.Meg amióta itt vagyunk egész jófejek.Nem tudom hogy alapból ilyenek,vagy tényleg nagyon jó talpnyalók de majd kiderül,hisz nem ismerem őket.
-Köszi!-mondták egyszerre.Egy fél órát beszélgettünk a semmiről (ne kérdezd hogy!) aztán Liz-zel elfoglalunk két egymás melletti vendégszobát és elkezdtünk berendezkedni.Megállapítottam hogy hatalmas "szobám" van.Van benne egy kb. 5 személyes franciaágy,aminek mindkét oldalán volt egy kis éjjeliszekrény,rajtuk lámpákkal.Volt a szobában továbbá még egy íróasztal,egy TV állvány rajta egy Samsung LCD TV-vel,illletve volt egy nagy kanapé és két babzsákfotel.Nagyon hangulatosan nézett ki.A szoba türkízkék,pink és ezüst színekben pompázott és minden harmónikusan passzolt egymáshoz.Volt egymás mellett két ajtó,benyitottam az egyiket.Egy nem kicsi gardrób tárult elém.Kb.2 óra alatt elrendeztem az összes ruhámat.


Benéztem a 2.ajtón is.A fürdőszoba volt. Volt benne egy kád,egy zuhanyzó,és egy faltól falig érő "pult"  benne két mosdókagylóval alattuk fiókokkal illetve polcokkal.A mosdókagylók fölött a fal csak tükörből állt.A mosdóban egyébként a vörös és arany színek harmonizáltak.Itt is elhelyezkedtem.Elrendeztem külön fiókban a sminkjeimet,egy másikban a hajápolós cuccaimat és a hajsütővasat illetve hajvasalómat.A fogmosócuccokat is elrendeztem.A kád mellett lévő polcon sorba felrakosgattam a tusfürsőket,samponokat,testápolókat illetve más krémeket.Amikor minden kész volt ránéztem az órára.Jézusom! Délután 3 óra.Ennyit eltököltem ezzel az egésszel? Fáradtan leültem az ágyamra,elővettem a laptopom,bekapcsoltam.Elsőként a Twittert nyitottam meg.Láttam hogy a fiúk bekövettek.Gyorsan visszakövettem őket, és még pár fant aztán átnéztem az említéseket.Rutinosan görgettem lefelé a rajongói kiírásokon amik legfőkképpen arra ösztönöztek hogy kövessem őket vissza.Láttam hogy a fiúknak a költözést is meg kellett osztaniuk a világgal.

@Harry_Styles:
"@officialMegann & @officialLizz remélem behelyezkezdhettek,mert mostmár nem szabadúltok meg tőlünk!;)xx"

@NiallOfficial:

"@officialMegann and @officialLizz WELCOME!!:D"

Hát jó most hogy már az egész világ tudja a végén még betörnek hozzánk.Gyorsan ránéztem a youtube csatornánkra is.Nagy sikere van az új JB videónknak.Ahogy néztem a kommenteket,halk kopogást hallottam az ajtó felől.Lassan odaballagtam és kinyitottam.

4 megjegyzés: